在线词典,在线翻译

7 days(不错的歌)

所属:欧美音乐 作者:webmaster 阅读:1763 次 评论:24 条 [我要评论]  [+我要收藏]

On my way to see my friends
  who lived a couple blocks away from me (owh)
  As I walked through the subway
  it must have been about quarter past three
  In front of me
  stood a beautiful honey with a beautiful body
  She asked me for the time
  I said it′d cost her her name
  a six digit number & a date with me tomorrow at nine
  Did she decline? No
  Didn′t she mind? I don′t think so
  Was it for real? Damn sure
  What was the deal? A pretty girl aged 24
  So was she keen? She couldn′t wait
  Cinnamon queen? let me update
  What did she say? She said she′d love to
  rendezvous
  She asked me what we were gonna do
  said we′d start with a bottle of moet for two
  Chorus
  Monday
  took her for a drink on Tuesday
  we were making love by Wednesday
  and on Thursday & Friday & Saturday we chilled on Sunday
  I met this girl on Monday
  took her for a drink on Tuesday
  we were making love by Wednesday
and on Thursday & Friday & Saturday we chilled on Sunday

Nine was the time
  cos I′ll be getting mine
  and she was looking fine
  Smooth talker
  she told me
  She′d love to unfold me all night long
  Ooh I loved the way she kicked it
  from the front to back she flipped (back she flipped it, ooh the
  way she
  kicked it)
  And I oh oh I yeah
  hope that she′d care
  cos I′m a man who′ll always be there
  Ooh yeah
  I′m not a man to play around baby
  Ooh yeah
  cos a one night stand isn′t really fair
  From the first impression girl hmm you don′t seem to be like that
  Cos there′s no need to chat for there′ll be plenty for that
  From the subway to my home
  endless ringing of my phone
  When you feeling all alone
  all you gotta do
  is just call me call me
  Chorus
  Monday
  took her for a drink on Tuesday
  we were making love by Wednesday
  and on Thursday & Friday & Saturday we chilled on Sunday
  I met this girl on Monday
  took her for a drink on Tuesday
  we were making love by Wednesday
  and on Thursday & Friday & Saturday we chilled on Sunday
  Bridge
  (Break it down, uh break it down)
  Since I met this special lady
  ooh yeah
  I can′t get her of my mind
  She′s one of a kind
  And I ain′t about to deny it
  It′s a special kind thing
  with you-oh.......
  Chorus
  Monday
  took her for a drink on Tuesday
  we were making love by Wednesday
  and on Thursday & Friday & Saturday we chilled on Sunday
  I met this girl on Monday
  took her for a drink on Tuesday
  we were making love by Wednesday
  and on Thursday & Friday & Saturday we chilled on Sunday

标签:days
5
2009-11-08 19:22 编辑:kuaileyingyu
分享到:
关注海词微博:
下一篇:方块夺旗
发表评论:
表达一些您的想法吧!已有24条评论>>
登录,再发表评论
文明上网,理性发言!
最新评论: